Stage Canada 3 - Reisverslag uit Brockville, Canada van tessa tangelder - WaarBenJij.nu Stage Canada 3 - Reisverslag uit Brockville, Canada van tessa tangelder - WaarBenJij.nu

Stage Canada 3

Door: Tessa Tangelder

Blijf op de hoogte en volg tessa

15 Augustus 2016 | Canada, Brockville

Best iedereen
Alles gaat goed hier. Het heeft eindelijk geregend waardoor het is niet meer zo benauwd is. Het is nu rond de 25 graden. Wat erg fijn is want nu voelt het niet zo verstikkend als je buiten bent. Werk op de boerderij gaat erg goed. Ben ondertussen aan het zware werk gewend.

Om mij vrij dag ben ik met Barbara mee naar Ottawa geweest. Barbara staat op de markt daar in het weekend. Barbara staat elk weekend in Ottawa op de markt. Ik moest helpen met de kraam op zetten maar daar na mocht ik doen waar ik zin in had. Het was erg leuk want er waren veel verschillende winkels alleen was het erg slecht weer. Het regende bijna de hele dag. Heb daar erg lekker gegeten in een vegetarisch restaurant. Had een salade met een paddenstoelen burger.

Vandaag is de laatste dag dat de koppel uit England hier is. Morgen komen twee studenten uit Frankrijk hier heen. Zij blijven voor twee weken dus hoop dat ze aardig zijn.

Groetjes

Tessa Tangelder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Brockville

Mijn eerste reis

Stage in canada

Recente Reisverslagen:

01 Oktober 2016

Rondreis canada Tessa en Karin

18 September 2016

Stage Canada 3

15 Augustus 2016

Stage Canada 3

03 Augustus 2016

Canada blog 2

26 Juli 2016

Stage Canada 2
tessa

Mijn blog gaat over mijn stage in canada

Actief sinds 16 Juli 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 2066

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: